Гаранция и рекламации

Гаранция
Всички музикални инструменти, техника за озвучаване, музикална апаратура и музикални аксесоари предлагани на нашия сайт притежават гаранция, отговаряща на търговските политики на производителите и действащото законодателство в страната.
Стандартния гаранционен срок на всички продукти е 24 месеца. Изключение за срока на гаранцията правят само консумативи и дребни аксесоари, като струни, потенциометри, палки за барабани, кожи за рототоми и ударни, резервни части за синтезтори и аранжори и други подобни. Там се взимат под внимание дефектите на материалите при изработка, като гаранционния срок е 3 месеца.
Работим директно с официалните вносители на всички чужди марки, които предлагаме в асортимента си. С българските производители имаме изградена отлична партньорска, логистична и сервизна връзка.
Предлаганите от нас продукти са чисто нови, опаковани в оригиналната си опаковка. Гаранционната карта към всяка ваша поръчка ще бъде изпратена по e-mail, в който ще откриете инструкции, за това как се попълва и съхранява. Именно поради тази причина, e-mail адресът е важен реквизит към поръчката Ви. Ако в рамките на 3 дни след получаване на стоката не получите гаранционна карта - не се колебайте да се свържете с нас!
При установяване на дефект при експлоатация, в рамките на гаранционния срок, продуктът трябва да се транспортира до най-близкия сервизен център, оторизиран от производителя за извършване на ремонти дейности. Всички сервизни центрове са упоменати в гаранционната карта на продукта. Те носят пълна отговорност за отстраняване на дефекта.
Ако във Вашия град няма оторизиран сервиз за конкретната марка е необходимо да се свържете с нас, за да ви съдействаме при отремонтирането или замяната на продукта. Ние ще имаме ангажимента в 30 дневен срок да се свържем с оторизирания сервиз. След отстраняване на проблема ще изпратим отново по куриер отремонтирания продукт. Куриерските такси и в двете посоки са за наша сметка.

Рекламации
Клиентът има право да се откаже от поръчаната стока, след нейното получаване и заплащане, когато:
- полученият продукт има съществен скрит дефект. Клиентът може да направи рекламация до 48 часа след получаването му;
- стоката е повредена при транспортирането й до дома на клиента и това се установи в ПРИСЪСТВИЕТО на куриер;
- не са спазени предварително обявените за доставка срокове;
- ако не са спазени условията на чл. 52 от ЗЗП;
- има несъответствие между поръчаната и доставена стока, което е било невъзможно да бъде установено в момента на доставката. Замяната се извършва след като се извърши оглед на стоката и се установи действителното й несъответствие.
В тези случаи клиентът има право да поиска връщане на стоката и възстановяване на заплатената за нея цена. Срокът на заявената рекламация започва да тече от момента на заявяването й. При необходимост от връщане на платени с карта суми по договорирани и извършени от нас услуги, това ще бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането. Транспортните разходи в случаите на скрити фабрични дефекти са за наша сметка.
Закон за защита на потребителите – Съгласно чл.52, ал.1, т.7 от Закона за защита на потребителите - Всеки потребител има право да се откаже от договора и условията, при които стоката може да бъде върната или услугата да бъде отказана, с изключение на случаите по чл. 55, ал. 2.
Телефон за приемане на рекламации: 0883403491